kocamer Arkadaşlar emzirmeyi bırakılı 1 ay oldu ve son 2 haftadır aşırı derecede saçım dökülüyor ya böyle toplu yürüyorum bakıyorum adım başı saç teli gercekten aşırı muzdaribim başına gelen ve kurtulan lütfen çözüm önerileriniz çok kıymetli 😞
Huma_kus34 kocamer 3 yıl gectı abuk avuç dökülüyor bi vitamin eksılıgınden oluyo ama ne bılmıyorum 💆🏻♀️
kocamer Huma_kus34 Evet vitamşn eksikliğin çok fazla ama takviye alıyorum bilemiyorum ki ya çözüm bulmak istiyorum ama 😞
duzenbiryildiz Canım aynısını yaşadım emzirmeyi bıraktıktan sonra saçlar avuç avuç döküldü resmen en sonunda swissoderm şampuanı denedim bi mucize gibi duruldu dökülme saçlarım tekrar canlandı baya baya denemeye değer