7 8 aylıkken bizim yataktan düşmüştü baya uzun uzun ağladı hastaneye götürdüm röntgen ve bişey daha çektiler kafasından şimdi adını unuttum bişey olmadı çok şükür bi süre uyutma takip et demişti doktor. Hatta kendi doktorumuza mesaj atmıştım önce takip etseydin keşke hastaneye götürmeseydin demişti