Ben normal doğum yaptım lokman hekim akay hastanesinde epidural anestezi oldum bebeğim 6 aylık daha bel ağrısı çekiyorum yaptırmak istemiyodum normalde çevremde kim yaptırdıyda hep bel ağrısından şikayetçiydi ama doğum esnasında dayanamadım ve yapılmasını istedim o acı çok farklı o an insan herşeyi istiyor tamaman spontane gelişmiş birşey yaptırmıcam diyerek girdim doğuma, yaptırıp çıktım 🤣