Spiralim var reglim 2 gün gecikti normal de hiç gecikmez kendimde biraz hastayım grip onun da etkisi oldu bilmiyorum test yaptım negatif çıktı yarın doktora gideceğim kaymış olablir mi bilmiyorum normal hastalıktan reglisi geciken vs oldu mu hiç 🤦🏽♀️