Kziim 4yasina girmek uzere evden kendi yatagindan baska yerde yatmak istemiyorr 2 teyzesi var biri yakinimizda cok sever 2 tane kuzeni var orda gunduz sıkıntı yok ama yatmaya gelince illa yatagimda yatcam diye tutturur eve geliriz baska yerde kalmiyo yani cozemiyorum bayramda da izmirden ankaraya gidice ablama orda kalmayi dusunuyorum ablamin 2 oglu var bayramdan sonra esim donecek ben bi hafta daha kalip vakit gecirmek istiyorum durcak mi beni cok zorlayacakmi nasil asicaz bilmiyorum