Anneler merhabalar . Önce olayı anlatayım sizlere . Bugün kızımın altını değişirken tuhaf bir koku aldım . Kızım küçük çişini yapmıştı sadece onun kokusunu bilirim . Sonra ıslak mendilli kokladım büyük ihtimalle ondan geliyordu . Neyse umursamadım öyle geçiştirdim . Akşamda instagramda gezerken bir video çıktı karşıma . Bir anne farketmiş ıslak mendilin içinde yeşil bir su . Paketi kesip bakmış ve ne görsün küflenmiş ıslak mendil . Çocuğumun her yerini siliyorum bununla alerji oldu doktora giitk dedi. Bende kontrol ettim doğru çıktı sonuç benimkilerde küflenmiş 24lü paket almıştım hüsran çöp oldu resmen🥲yarın şikayet edeceğim. Eğer elinizde varsa sizde kontrol edinn!!!!