EmiReyyan 6 buçuk aylık kuzum var bronşit balgamı var biraz nasıl atabilir vücudundan bilgisi olanlar yardım edebilirmi ??
Ummahanaydn EmiReyyan balgam masajı var sırtına yapıyorsun hekimannenin instagram hesabindan bakabilirsin ben denedim hasta olduğunda yarım saat içinde kusmasıyla birlikte atıyor dışarıya burnunu temiz tutmaya çalış birde burnundaki sümükler genzine akıntı oluyor çünkü
Zuzuuu EmiReyyan Ilık su, ıhlamur ve fizyolojik dönüşümlü yapar durursan balgam ya kakasıyla gelir yada kusar burnunuda devamlı temizle oradanda bir nebze rahatlar
Sarezgi Bronşitte doğal bir yöntemi yok malesef biz bir gece hastanede yattık bronşitten serumlarla havalarla ona rağmen geçmedi 3 gün antibiyotik iğne ve kortizonla kurutuldu mutlaka doktora gidin
EmiReyyan Sarezgi dün gittim cnm dr hava verdi antibiyotik verdi onları kullanıyorum zaten başka yapabileceğim bişey varmı merak ettim ılık su filan veriyorum elimden geldiğince işte
Ummahanaydn EmiReyyan benim oğlum 7 yada 8 aylıkken hasta olmuştu ben vermiştim doktimoruna sor istersen