iremaydmr ben 10 aylıkken 3 saat gitmiştim . Yediği meyvelerden, hero babylerden falan almıştım yanıma. Biraz onları yemeye çalışırken oyalandı. Biraz camdan baktı. Biraz da oyuncaklarıyla oynatmıştım. Şansınız varsa birkaç dakika da uyursa yol biter 😃