Merhaba ben 2 sene önce doğum yaptım her doğum kişiye göre farklı geçebiliyor biraz risk taşıdığım için mecbur da kaldım diyebilirim özellere güvenemedim ilk çocuğumu bölge hastanesinde doğurmuştum doğumum güzel geçti şükür bebeğimle ilgili kan sorunu oldu ve yoğun bakım sürecimiz başladı ama iyi ki orada doğum yapmışım dedim özel de de böyle bir sorunla karşılaşsaydım nasıl yapardık böyle iyi olurmuydu bilmiyorum bebek konusunda çok çok iyi doğumdan sonra emzirme desteği için bayan geliyor odaya ben olumsuz bişey yaşamadım ya da sadece bebeğimi kucağıma almak istediğim için olumsuz olan herşeyi göz ardı ettim