Bebeğim 30 günlük. Abisi hastaydı hapşırık ve burun akıntısı vardı, ondan geçti malesef 😣 bebeğimde de Hapşırık ve hafif burun akıntısı başladı bugün. İlaç vs kullanılmıyor diye biliyorum. Böyle bi durumda ne yapmak lazım? En hızlı nasıl atlatırız? Doktora da Salı günü gittiğimde soracam ama önerilerinizi bekliyorum 😞😞