ahsenkbr 73 günlük doğduğundan beri mama veriyorum sütüm hiç artmadı çünkü istekli emmedi e haliyle biberona alıştı. Silikon uç olmadan mememi tutmuyor. Bende sağıyorum azda olsa anne sütü alsın hiç almamasından daha iyidir diyorum,üzülme bazen ne yaparsan yap süt yetmeyebilir. Nasibi o kadar demekki diyorum kendimi telkin ediyorum