gmzumito eğer doğum lekesi yani hemanjiyom deniyordu sanırım öyle birşey ise onunda tedavisi var hiç üzülme benim bakıcılık yaptığım dönemlerde bı aile vardı onun çocukları alnından şakak bölgesinden yanağına inen bı lekesi vardı lazer ile yaktırıp belli aralıklarla yaptırıp geliyorlardı şuan kocaman bı çocuk hiç birşeyi yok 3. Yaşına kadar tamamlanmalıymış o tedavide daha büyükken yapılmıyormuş diyorlardı