merilla1 Kızlar bebegim 3 ay 20 gunluk oto koltuğu almayı düşünüyoruz. Siz hangisini aldınız memnun kaldıklarını önerebilir misiniz ? Çok fazla var kafam karıştı valla
Aslininannesi Gulz magnus aldık biz. 360 derece dönüyor ve hafif yatar pozisyona gelebiliyor. İsofixli. Yaklaşık 2 buçuk senedir kullanıyoruz memnunuz