berkusbalii Herkese merhaba Reglim geciktigi için kan testi verdim sağlık ocağında. Eğer varsa yeni bı gebelik. Doktor kan değerlerine de baktı. Folat değerim düşük çıkmış sanırım. Anlayanlar yorum yapabilir mi acaba