Merhaba sevgili anneler 🙋🏼♀️
4,5 aylık bir oğlum var. Gündüz uykularına 10 dakikada dalan çocuk gece uykusuna geçmekte çok zorlanıyor. Uykusu olmasına rağmen uykuya dalmamak için bağırıyor ağlıyor. Yanlışlıkla uyuşa bile em fazla 20-25 dakikada bir ağlıyor, meme istiyor, benim yanında yatmamı istiyor, dönmek istiyor, zorla kendini kaldırmaya çalışıyor. Bu durum en az 2 saat sürüyor. Sabret demeyin 2saat boyunca gık demeden her istediğini yapıp sakinleştiriyorum 😅 tekrar uyuyor ama dediğim gibi max 20 dakika sürüyor. Bu süreçte bütün evin lambaları kapalı, tv zaten açılmıyor, başka çocuk ses vs dikkat dağıtacak hiçbir uyaran yok ama olmuyor. 3-3,5 saatin sonunda ben de yanında uyuyakalınca uyuyor ancak.
Tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı?