mehtap1234 alfakurt merhaba bizede şırnak çıktı eşim polis ben hemşireyim 7 aylık bebeğim var bende çok şaşkınım açıkçası nasıl bir yer merak ediyorum
gokce3535 alfakurt bizimde Şırnak bende çok kötüyüm bıde İzmir’den gidicez nerden nereye çok çok çok fark var her konudan
alfakurt gokce3535 merkez bile değil bizim beytüşebab diye bir ilçe ne hastane ne var napıcaz bilmiyorum