alfakurt Sizin gibi insan/memleket ayıran kaynım da doğu görevini Şırnak’ta yaptı. Gidene kadar sızlandı, gidince de her bakımdan memnun kaldı. Dilerim aynı insanlıktan size de nasip olur. Gerçi o gitmemek yerine ölmeyi dilemiyordu, o kadar da değildi yani.
Bu ne biçim üslup, İzmirli olmama rağmen ben bile oralı arkadaşlar adına rahatsız oldum. Şoka girersiniz, taşınacağınız için içiniz buruk olur da, bu kadarı fazla.