mrs_moomm 4 yıl olucak bingöldeyiz memleketlere yakın ortak nokta diye geldik bide 6 ay önce sıfır lojmanalar oldu tasindik acikcasi bir taşınmayı daha kaldiramam umarimkabul olur ama bizim emniyet müdürü burası çiftlik olmuş yollayacam herkesi demiste elinden bir şey gelirmi bilemem bı yandan haklı 10 üstü yıl olan insanlar cogunlukta