edadurgun
Çok küçük beslenemediği için su kaybı yoğundur . Mümkünse başka doktora götürün . Beklemeyin bile .
Zaten bunun tek tedavis sıvı sıvı sıvı .
Büyük çocuk olsa ayran su meyve suyu pirinç suyu baya işe yarıyor ama bebiş bunları tüketemez.
Benim kızımda oldu ama 1,5 yaşında falandı bu şekilde besledik kusma yoktu . Doktor kusma olursa serum takıp hastanedey yatırıp sıvı kaybını önlememiz gerek demişti . Kusma olmayınca sıkıntı etmiyorlar . Ama sizin ki kusuyor o yüzden daha iyi bi doktora gösterin acil