AlparslanMom61_ Kızlar ya anne sütü alıyor sadece bugün hiç kaka yapmadı normal mi bilen var mı ? 48 günlük
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala AlparslanMom61_ 10 güne kadar normal deniyor. Sancısı, sıkıntısı olmadığı takdirde
pogacayanaginannesi AlparslanMom61_ sadece sıvı ile beslendiği için gayet normal günde 10 defa da yapabilir 10 günde bir defa da yapabilir
AlparslanMom61_ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala hiçbirşeyi yok huysuzluğu da yok gayet iyi bugün hiç yapmayınca sormak istedim 🥹
bendenbirtanedahayok AlparslanMom61_ çok normal canım 10 güne kadar yapmayabilir özellikle sütün yağlandığı dönem kızım 5-6 günde yapıyordu sonra toplu yapıyordu merak etme 7 güne kadar bekle
bendenbirtanedahayok AlparslanMom61_ şöyle ilk 1 ay vücut yeni süt salgıladığı için az yağlı oluyor birde sık sık ürettiği için vücut zamanla bebeğe alışınca ihtiyacına göre ürettiği için zamanla sütümüz yağlanıyor memeniz yumuşamaya başladıysa yağlanmış demektir illa görmek istiyorsanız sütünüzü biraz sağıp bekletin sütle yağ ayrışıyor yağ üstte kalıyor😊
AlparslanMom61_ bendenbirtanedahayok ay bu bilgiyi bilmiyordum 🤭evet göğsüm ilk zamanlar çok süt doluydu çok şişti ve ağrıyordu şimdi ise yumuşak😊
segba Ya benim oğlum 2 ay 12 günlük böbrek büyüme sorunuda var sütle besliyorum sadece dün sabah 12.30 gibiydi en son temizlediğim kakasını yapma ıkınıyo bazen ama gazını kolaylıkla çikario alt ,üst bu durum peki Normal mi?