delihatun01 Bizim depremde binamiz hasar aldi kolonlar çatladı birisi sikayet etmiş sanırım yapi denetimden gelip kapiya kağıt yapistirmislar sonucu ne olur detaylı bilgi vermediler büyükçekmece Esenyurt Silivri tarafında oturanlar
delihatun01 Mommyhann parca alınmıyor gelip bina içine bakıldı hasar görmüş denildi zaten iceri girselerdi direk mühürü basıp giderlerdi kolonlar da uc parmak giricek şekilde yariklar var