merry776_ küçük bi şehir Tunceli avm vs pek bi aktivitesi yok doğası güzel devlet hastanesi var bi tane ama ilçe hastanesi gibi gelişmiş değil , modern bi şehir yani insanları modern öyle söyliyim çoğu zaten yurtdışında yaşıyor, ilçeleride gelişmiş değil . Genelde personeller yakın olduğu için Elazığ’a gidiyor bizde öyle yapıyorduk doktor doğum gezme vs herşeyimizi Elazığ’a gidip gelerek yaptık . Dış karakol çok fazla , iş yoğunluğu yok hırsızlık vs gibi suç oranı az ,kiralar diğer şehirler gibi pahalı. Munzur ırmağı kenarında kurulu mekanlar var yazın piknik kamp gibi aktiviteler yapılır genelde güzel bi şehir evet ama diğer arkadaşın dediği gibi askeri pek sevmiyorlar belli nedenlerden dolayı onun dışında güzel bi şehir uzatma verdik biz ama kabul olmadı maalesef tazminatıda güzel Urfa’dan gelmiştik buraya ama memnunduk