Defne09 21 günlük anneyim , denemediğim krem kalmadı fakat çözüm bulamadık , göğüs uçlarım oyuldu ve çatlak var hafiften de kanıyor bir çözümü olan lütfen yardım etsin çok sağolun
zzenon Defne09 2 aylık olduk kullanmadığım krem denemediğim yöntem kalmadı hala çekiyorum umarım bi çözüm bulursun 🙏🏼
Eylulum20 Defne09 zzenon benim de öyleydi hatta ucu yarısı kopmuştu. Lansinoh göğüs ucu kremi kullandım sadece hafifletti daha sonra balmumu göğüs Kalkan’ı aldım ikisini birlikte kullandım 1 haftada iyileştirdi. Ama Aventin kremini tavsiye ederim çok daha güzel
Zehrarif Defne09 çooookkkk zor çookkk bende 3 aylık anneyim ilk ay daha zor zahmetliydi İnan ağlaya ağlaya emzirdim dişlerimi sıkıyordum emzirirken lansinoh krem kullandım (hala kullanıyorum) ayva çekirdeğini suda jöle kıvamına getirip göğsüme sürdüm birde emzirdikten sonra en son gelen yağlı sütü sürdüm ve de sürekli göğüs pedimi değiştirdim kuru kalsın diye şuan ilk zamanlara nazaran daha iyi allah kolaylık versin inşallah geçer bi an önce
Seydameva Defne09 yok yok öyle değil koyun kuru bir havluyu göğsünüze üstünüz aktıkça havlu nemlenecek sadece emzirmede çıkarın havluyu hemen geri koyun ben 6 ay onunla gezdim ve bir daha yara olmadı çünkü sütünüz göğsünüzü sürekli tamir ediyor 🙏🏻
btl_5860 Defne09 geçmiş olsun canım. Vallahi işin gerçeği önceden çaresine bakma gerek sonradında geçene kadar birşey fayda etmiyor. 2 ay çektim denemediğim hiçbirşey kalmadı göğüs uçlarım düşecek gibiydi. 2 ay sürdü emzirdikçe geçti. Eğer çok aşırı değilse kantaron yağı ve garmestan pomad diye bir krem var iyi geliyor..
Nur5441 Defne09 gumus kalkan ben onun sayesinde iyilestim kesinlikle hic bekleme al surekli tak bide ben lasinoh krem aldm emdikten sonra haftada 1 suruyom yetiyor
Busra9292 Philips avent İn kremini sürüp şeffat kapaklardan koydum son çare 1 haftada düzeldi. Gümüş kapak yara olduktan sonra kullandığımda hiç etki göremedim.
Aysenur02 Philips avent göğüs kalkanı Ve balmumu kullanabilirsin. Balmumunun kremini sürüp kalkanı koyuyordum hava aldığı ve temas etmediği için birkaç saate sızlamalar geçiyordu. Balmumunun eczanelerde göğüs ucuna konulan kapak gibi bir çeşidi de var o da çok işe yaradı bende
Turna Defne09 garmastan pomat krem tremasin diye göz merhemi hametan zeytinyağı hepsini dedim poşet bile sardım ama o daha da nemli tutup iyileşmesini geçiktirdi benimde parçalandı hatta parçalarını çocuğumun ağzından alıyordum o dereceydi emzirdikçe gelen sütle iyileşti hep sütümü sürdüm sorunlu yere 3. Ayda geçti
mervedms61 Defne09 walla ben emzirdikce düzeldi. Çok şey sürdüm denedim ama fayda etmedi. Hep kanadı yara oldu. En iyisi emzirmek ve memeyi hava aldırmak. Ben evin içinde kimse yokken hep memeler çıplak dolaştım:)