Hatırlarsanız burda birkaç post daha açmıştım arkadaşlar bebeğime Pvl demişlerdi mr çekilecektik prematureyiz düzeltilmiş 2 ayligiz hep umut ettim en çokta dua ettim anestezi vereceklerdi benim durmayan bebeğim durdu ve anestezisiz mr çekildi Pvl var bence dedim ve temiz çıktı bu çaresi olan bir hastalık değil o mr makinasının yanında bile ya safi ya safi dedim sadece o yüzden umudunuzu kesmeyin belki burada birisini umut olurum diye söylüyorum anlatıyorum bunları ve birazda içinde tutamadığım bu sevinci paylaşmak için 🤲❤️🥹🥹