İlk doğumumda hiç bi sıkıntı yaşamadım. Yani öyle rahattım ki. İkinci doğum 2 sene 4 ay sonra oldu bi ay önce. Aralık az diye mi bilmiyorum ama bunda mahvoldum. Bu gün biraz iş yaptım evde dikiş ağrım tekrar başladı sanki ilk günlere döndüm. Dün biraz dar eşofman giydim bikaç saat karnımın dikişimin ağrısından ağrı kesici içtim. Hele spinal anestezi yüzünden yaşadığım baş boyun ense sırt ağrısı.. Allah düşmanıma vermesin valla ilk bi hafta mahvetti beni.
Her doğumda mı farklı oluyor bilmiyorum ama belki de arası yakın diye, 2.si beni çok yordu..