Kızlar doğumdan sonra benim sol bacakta bi ağrı peydah oldu ayakta fazla durduğum günler resmen vajinamdan sol bacağıma doğru nasıl desem içten içten bi sızlama gibi iniyor diyeyim. Ben normal doğum yaptım doğumdan sonda dikişlerden çok sorunum oldu 3 kere dikiş atıldı henüz daha da tam iyileşmiş değilim acaba bundan mı kaynaklı zamanla geçer mi yoksa doğumdan sonra herkesin yaşadığı bir durum mu bu ?