Canim annelerim değerli vaktinizi çalıyorum ama derdimi anlatmam gerek cok bunaldım kendimden..öncelikle 26 yaşında 6 aylık oğlum var,bende ciddi derecede hastalık kaygısı var. Hamileyken sağ mememde elime şişlik geldi o korkuyla gittim usg çektirdim hersey normal lenf nodu zararsız iyi dedi doktor ama sisi inmedi hala şiş ve ağrılı, ama doktor zararsız dedi. Benim icim içimi yiyor ya yanlışsa ya anlamadıysa ya kansersem düşünceleri tüm hayatımı kötü etkiliyor. Çarşamba günü tekrar doktora gitmeyi düşünüyorum ama bu iş bununla kalmayacak her konuda böyleyim 2 sene önce çikolata kistim var diye deli gibi internetten araştırıyordum patladı diye bi kere ambulansla gittik doktora gaz sancisiymis. O kadar komik duruma düştüm ki,hamilelikten gözlerimde sinek ucusmasi gibi şeyler oluyordu internetten araştırıp retina yırtılması diye teşhis koydum kendime koldur koştur doktora gittim herseyim normal çıktı. Sürekli kendimi dinliyorum ve meme olayı instagram da işte karşıma cok çıkıyor izlediğim için direk bende öyleymişim gibi hissediyorum ve mutlu günlerim hep mutsuz geçiyor. Simdi çarşamba günü tekrar gitmeli miyim yoksa hastalık kaygısı sorunum hiç bitmeyecek onemsememeli miyim. Doktor eliyle de muayene etmişti basit kistler şekli düzgün olur bu düzgün demişti ve usg de de temiz dediler ama hamileydim ve ağrısı devam ediyor. Koltuk altima kadar, ve aklıma kötü şeyler geliyor korkuyorum da gitmeye,direk oğlumu yalnız bırakırsam bensiz ne yapar diye ağlamam geliyor