Kızlar bebeğim 7 aylık ama ilk aylarda biberondan içerdi sağdığım sütleri ama şuan reddediyor memeden içiyor sadece biberon değişikliği mi yapmam gerek acaba philipsin yeni doğan biberonu var akışı az birde lansinohun biberonu var ikisindede içmiyor ucunu çiğniyor . Bir işim oldugu zaman maksimum 2 saat emanet edebiliyorum çok zorlaştırmaya başladı bu durum benim hayatımı ek gıda tadımlarınada başladık çoğu şeye öğürüyor iştahlı yemiyor hatta çok az yiyor tadına bakıp öğürüp suratını buruşturuyor böyle bir olay yaşayan var mı tavsiyesicolan