Kızlar bebeğim 19 günlük. 2 saatte bir kendiliğinden uyanıyor. Uyandığı gibi maraton başlıyor. Emzirme faslımız ve tekrar uyutmamız en erken 2 saat sürüyor. Çok fazla gazı oluyor. Susturmak ve yeniden doyurmak derken baya bir zaman geçiyor. Çevredekiler “En rahat döneminin şu an olması lazım. Yenidoğan hemen emip uyur.” falan diyor. İnternette de emzirme aşaması iki göğüs 10’ar dakika 20 dakika sürer diyor.
Bizim neden böyle bir yerde yanlış mı var? Sizin bu durum nasıl oluyor ? Lütfen cevap verin.