Busepoyraz Kizlar aptamil 1 kullaniyorum suan ama cok pahali bebegim suan 15 günlük humana önerdiler ama gaz yada kabızlık yasadinizmi ? Yada onerdiginiz farkli mama varmi tedirginim mama konusunda
D_9 Busepoyraz sma kullanıyoruz canım e bebekten 90 TL ye alıyoruz 800 gr. Olanını deneyebilirsin, kabız yapmadı gazımız da olmuyor çok şükür Bi denemek için alabilirsin 400 gr. Olanı 🤗
Yasmin89 Biz de Aptamil kullaniyoruz, en iyisi o ve bebeğimin kilo alımı iyi. Memnunuz. Pahalı geliyor ama değiştiremiyorum. Kendimizden kısıp bebeğe harcıyoruz mecbur. Bence siz de imkanlarınızı zorlayıp değiştirmeyin.
Esra27 Bnde bebelac goldan smaya gctm kilo alimi az oldgu icin ama kizim cok zor iciyor 90ccyi bile bitirmiyor 2.5 aylik