Haticesglm https://imgyukle.com/i/nmB2JU Kızlar dondurucudan sütü çıkardım dolaba attım eridikten sonra bakayım dedim ama bu şekilde kesilmiş gibi. Napcam şimdi ?
Aren Haticesglm Resimden birşey anlamadım ne zaman koydunuz tarih yazmışsınız dır diye düşünüyorum ağzını kapattığınıza eminseniz bozulmamistir bence renk degisikligi size tuhaf geldiyse sütteki yağ üste çıkabiliyor diye biliyorum ..
Sin21 Haticesglm ısıtın sütü dolapta bekleten süt öyle oluyor yani yağı ayrılıyor isterseniz ısıttıktan sonra tadına bakarsınız ben tipini beğenmeyince bakıypdum😂
Saripapatyaannesi34 Haticesglm sütünün yağı o üste çıkmış.Anne sütü dışarda 3 saat buz dolabında 3 gün dondurucu da ise 3 ay bozulmadan durabilir
Nisanur889020 Sut bozulmamış yağ yukarı çıkmış buda normal bisey bende sagip koyunca dolaba beklediği için böyle oyluyor
Ynctlgtmn Haticesglm sütten az bisey cezveye koyup kaynatin kesilirse bozulmuştur boyle okumuştum biyerde deneyebilirsiniz ama normal gibi duruyor