Kızlar size danışmak istiyorum kendimce kuruntu yapıyorum dur umarım içimi az da olsa ferahlatmak adına sizlere sormak istedim bebeğim 19 aylık olmak üzere 1 hafta var
Arada parmak uclarında yürür,gözlerini yana geterirek bize bakar ve kanat çırpma hareketi yapıyor bu kanat çırpmayı da ben cik cik diyerek öğrettim çoğunlukla cik cik diyip kanat çırpar çok çok nadir 3-4 günde bir bile değil kendi etrafında döner yani bunları biraz araştırıyim dedim otizm diyor her yerde ama göz teması çok iyi adını seslendim mi çoğunlukla bakar hayvan sesleri çıkarır insan canlısı çocuklarla oynamayı çok sever saydığım 16-17 kelimesi var baba,anne tanır kedimizin adını söylesem direk arar gel gel yapıp çağırır alkış,bay bay,çak bilir, ce-e oyununu sar sar makarayı,dön dön kelebek,a ram sam sam oyunlarını bilir ve şarkılarını söylemeye çalışır. Otur,kalk,uzan,gel,git,ver,al kavramlarına uyar gibi gibi ama benim içimi kemiren o en başta yazdığım hareketleri anmemler diyo her çocuk yapar doktor da en son kontrol de gayet iyi olduğunu söyledi gelişimi ama ben bi türlü tatmin olmadım akıl akıldan üstündür diyip size sormak istedim.