Gbln benimkilerin arası 2 yaş ben hamielleigimj ilk ogrendigimde büyük oğlum süt içiyordu çok ağlamıştım ama şimdi ikiside büyüdü iyikide yanlışlıkla olmuş dedim 😁yoksa bile isteye ikinciye cesaret edemezdim eş destegiyle üstesinden gelirsin zorlukla beraber kolayliginida veriyor rabbim gurbbette bı başıma iki çocuğuma gül gibi bakıyorum çok şükür