Rumeysa34 Kızlar 3 aylık olacağız gaz sancılarınız ortalama ne zaman geçti bebeğim kolik bir bebek gerçekten çok yoruluyorum bebeğim ağlamaktan göbeği fıtık oldu bu durumla karşılasan annelerimiz varmı varsa kaç ayda geçti ****
SenaBetul Rumeysa34 biz 5.aydayız azda olsa var gazimiz kimyon iciriyorum hala ama her bebek farklı işte doktor 6.aya kadar olur kolikse eğer dedi
Oglunasikbiranne08 Rumeysa34 4 bucuk aydan sonra gecti canım . arada hala az da olsa oluyor yine ama eskisi gibi cok degil
Pnr0190 Rumeysa34 5ay 17 günlük hala biraz da olsa var.o kadar damla kullandım çaylar verdim baktım her türlü devam ediyor hepsini bıraktım.masaj yapıyorum sürekli ama ona rağmen uykularımız bölünüyor.sanırım kendi kendilerine dönmeye hareket etmeye başladıklarında komple geçecek.Tabi bu arada da diş huzursuzluğu başlıyor.🙈🙄 Allah hepimizin yardımcısı olsun onlarada şifa versin🙏🏻
Mom9 Rumeysa34 2.5aylık falandı geçtiğinde ama kolik değildi. Sanırım kolik bebekler 4.ayda geçiyormuş
Rumeysa34 Balkizim6535 kimyonu siz mi içiyorsunuz bebeğe mi içiriyorsunuz ben içiyorım hiç fayda etmiyor
Balkizim6535 Rumeysa34 bi su bardağı sıcak suya bi çay kaşığı atıyorum. Bi çay kaşığı bebeğime veriyorum geri kalanı ben içiyorum. Çok şükür geçti gaz sancılarımız
Balkizim6535 Rumeysa34 sende kimyonu dene canım. Verdikten 1 saat sonra filan gazını çıkarıyor zaten sabır bitecek bu günler inşallah
Alya_sare SenaBetul benm kızımda 5 aylık gece gazı oluyor insallah biterde kurtuluruz şu gaz belasından
busratarkan Mom9 benim görümcemin cocuğu koliktir 6.ayına girdi bebek ona ek gıda vermeye başladı.ağlıyordu hiç susmuyordu gün boyu doktora götürdü yedikleri onda gaz yapmış bu ayda da bir şey yedirme dedi var oyle cocuklar
Annesivemeva Rumeysa34 3 buçuk ayda gecti kızımın gazı İnşallah sizinde en kısa zamanda biter çok zor bir süreç
Besteee Rumeysa34 6.ayda bile ara ara çektik 7. Aysa bitti ama 8 ayı geçti kızım ama gala gazlı şeyler tüketmiyorum onada vermiyorum korkudan
Lila08 Rumeysa34 5,5 aylikken gecti suan 8 aylik hala arada oluyor. Benim denemedigim sey kalmadi iyi gelmeyince gelmiyor
Mervemim Rumeysa34 biz neker neker cektik damlalar kimyon çayları yok humananın cayları şunlar bunlar hiç biri fayda etmedi inanın bebek omzumdan aşyagı inmiyordu bırakıp wc zor gittigimi biliyorum .. 6. Aydan sonra bir nebze rahatladık biz.. zamn cabuk geçiyor merak etmeyin 😊
Aybuke_ Rumeysa34 biz asırı gazlıydık aman allahım o günlerin oludugm postlarn haddı hesabı yoktu 4. Auda azalarak bitti canm 5. Ayda cok tarlı bi kızımız oldgunu farkettk 😂 ilk 4 ay cok zor gecti gercekten ama inan geciyo ve hatrlamıyodun unutuyosununutamam deme inan unutuyosn😊
Elif-ecre Aybuke_ şey, benim bebeğimde gazlıydo. Geçti sandık ama bi kaç gündür yine geliyor. Bende bi an önce büyüsün diye bekliyorum. Bir de acayip kucak delisi. Nerdeyse bıtakıp hiç bi işimi yapamıyorum. Sorunları bitince daha uysal oldu mu acaba