Kızlar 2,5 yaşında ve 4 aylık iki oğlum var ikisinide aşırı kaşık ve bel ağrısiyla öğrendim adetim hicbirzaman düzenli değildir pkos var şimdide sabahtan beri aşırı kaşık ve bel ağrım var adet de olmadım aglayasim geliyor öyle bişey varsa nasıl yaparım nasıl bakarım😔😔😔