Mnli ozcan39 krem beyaz yeşil hepsi olur aslında buna düşündüm de ben çocukların bütün doğum günlerinde krem ya da beyaz giymişim gelinlik de giyebilirdim en azından 🤪 beyaz elbise çok severim zaten
alexab ozcan39 balonun her tonu olur bence. Yalnız; bu konsepti böyle satın aldıysanız “ welcome baby “ yazıyor. Yani doğum günü konsepti değiş baby shower konsepti gibi duruyor, sağdaki baby yazısını da “ one “ diye değiştirmeleri lazım. Bilginiz olsun.
bendenbirtanedahayok ozcan39 İnstagramda bu sayfa çıktı karşıma çok açık olmayan ve erkeklerle kombinlenbilen ürünler paylaşıyorlar elbiseler çok hoşuma gitti bi bakın isterseniz bu konsepte bence en çok haki yeşil-beyaz beraber ya da kahverengi/beyaz gider diye düşünüyorum
hepoyleolurzaten___ ozcan39 yeşil beyaz takım yapabilirsiniz yada yeşil elbise beyaz ayakkabı şık durur
Mery103 glz2 moda.nurgül güvenilir mi çok çıkıyor karşıma ama güvenip alışveriş yapamadım siz daha önce ürün aldınız mı
bendenbirtanedahayok Ogulluana kalitesi nasıl? Fiyat olarak daha mı uygun bu biraz pahalı geldi bana 1.499 bir elbise😊 yani buna vericeğime marka alırım daha iyi düşünüyorum