İyi akşamlar hanımlar , gebelik testi pozitif çıktığı halde hamile olmayanlar var mı acaba?
Ben korunmama rağmen 2 gün adetim gecıkınce test yapaym dedim silik cızgı çıktı, yarın kan vermek için hastaneye gideceğim ama aranızda benim gibi olan var mı ya , kızım daha 10 aylık ve şuan kendimi yeni bir gebeliğe de hazır hissetmiyorum benimle düşüncelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏