Yardımınıza ihtiyacım var 🙏🏻 daha önce hiç toz mama kullanmadım, eğer kullanırsam diye nasıl yapacağım konusunda size bir şey sormak istiyorum. Aptamilin toz mamalarında suyun 40 derece olması gerektiği yazıyor. Suyun nasıl 40 derece olduğunu anlıyorsunuz, yani toz mama hazırlamak sanki bana zormuş gibi geliyor. Atladığım bir şey mi var acaba, toz mama kullanan annelerim bana yardımcı olabilir mi? 🙏🏻☺️