Merhaba kızlar oğlum 5 yaşında dün 2 kere bugünde 2 kere sarı sulu köpüklü ishal yaptı. Köpükleri poposunda gördüm tabi silerken. Araştırdım ama internette gördüklerim bir sürü hastalıktan söz ediyor. Ateş yok halsizlik yok mide ağrısı bulantısı yok. Sadece ishal. Cuma günü okulda başka bir çocuğa doğum günü yapmışlar pastadan yemiş ondan olduğunu düşünüyorum ama çoktan vücuttan çıkması lazımdı. Leş pasta almışlar resimli falan bilirsiniz :) böyle olup çözüm bulabilen var mı ? Muz yedirdim pilav lapasıda yedirdim ama pek etkisi olmadı.