muzikcianne Ben yeni doğum yaptım, eşim 39 yaşında ve ikinci çocuğu istiyoruz enerjimiz bitmeden yaşımız geçmeden. Aralarında ne kadar yaş olmalı fikir verir misiniz
birerkekbirkizannesii muzikcianne bu tamamen kişiye bağlı aralarındaki yaş farkı 1:30 sene olan insan var hazır hisseden var beş sene olan insan var sen ve eşin hazır hissediyorsanız eğer zamanın bir önemi yok
maviev35 muzikcianne kızlarımın arasında 4yaş var keşke 2,5-3 olsaymış diyorum. Çünkü ablası çok kıskanıyor.
huda1903 muzikcianne eğer emziriyorsanız emzirme süreci en azından 1 yaşına kadar emsin sonra düşünebilirsiniz bence hemen ikinciyi istiyorum diye de ilk çocuğa haksızlık olmasın diye düşünüyorum benim fikrimce yada en kötü ek gıda tadımları bittikten sonra 8 9 aylık gibi düşünüp yapmayı düşünün artık ne zaman olursa
Kuzularinanasi muzikcianne emzirme sureci bitmesine gore dusunmeye baslanabilir diye dusunuyorum…suan ztn yeni dogum yaomissiniz.vucudunuz toparlarsin bu da en az 1 sene 1bucuk sene demek bana kalirsa…