elifozkan Bazen bakıyor kafasına eserse. Normal mi değil mi anlamıyorum. 2 ismi var herkes farklı bi ismini söylüyo mesela ben iki ismini birden söylüyorum cocugun aklı mı karışıyor acaba. 2 isim koyduğuma cok pişmanım.
nkygsz elifozkan büyük ihtimal ondandır ama bazen bakıyor diyorsunuz demekki bi sorun yok göz teması felan nasıl taklit başladımı babıldaması var mı ? Israrla sürekli çağırırsanız inat yapıo bakmaz bu arada
hllall elifozkan aynı durumu ablam yaşıyordu onun 2 ismi yoktu ama bazen bakmıyordu o da endişelenip doktora gitmişti doktor kızmıştı hatta bebek bu canı ister bakmaz demişti şimdi 2 buçuk yaşında cin gibi maşallah.
nkygsz elifozkan tamam zaten anlamsız kelimeler olması lazım bence kendini korkutma içini ferah tut 💖🎀