Kızım yarın tam 2 yaşını dolduruyor. Ağzına emziği alır almaz uyku moduna geçiyor uyku arkadaşımız emzik. Ama artık dişleri öne gelmeye başlıyor gibi geliyor. Damak bozukluğu olabilir. Gündüzleri de çok düşkün. Nasıl bıraktıracağım. Yavaş yavaş mı aniden mi ? Kaybolmuş falan dediğimde kıyamet kopuyor 🤦🏼♀️