mehtap1234 3. Mesajım sahibindende ev bulmak zor zaten . Bizzat gelip buradan bakmanız araştırmanız gerekecek. Oraya koymuyorlar. 3 ay lojmanın misafirhanesinde kaldım. Sıcağı çok hissetmiyon tek göz oda . Ama şuan ev yanıyor ben çok bunalıyorum klimalı odaya koşuyom hemen. Çipil çipi su oluyoruz abartmıyorum. Yazın lojmanda kadın kalmaz hepsi çocugunu alıp memleketine gider. Çocuklar çok dayanamıyor. Ben gitmiyorum evimdeyim de. Gezilecek yer falan yok sağlık açısından sıkıntı sıra gelmiyor acil kalabalık. Bi görsel atardım da atmayayım serumu duvara yapıştırıp öyle çocuk kucağımda koridorda acilde durduk. eğitim desen kötü. Arkadaştan duyduğum kadarıyla çocuğu körelmiş baya. Oğlum ilkokula başlamadan gidebilsek keşke .