kitapkokusu_ Kızımın korkusu var. Kusan insandan korkuyo. Ağlamaya baslıyo. Okulu bu yüzden bıraktık. 5 yasında psikiyatri ilaç verdi. Sizce çözülür mü bu sorunu.
Arimayaa kitapkokusu_ biraz daha acarmisiniz her insandan mi korkuyor agliyor yoksa kaygilanip çok cekingen mi davranıyor
beequeen kitapkokusu_ kusacaklar diye mi korkuyor, kustuklarında mı korkuyor ? Tek korkusu bu mu? Sadece bu korku ile tanı koyduysa yanlış yapmış, kaygı bozukluğu hemen hemen her şeyden kaygılanması oluyor. Psikolog ile görüştürdünüz mğ?
bendenbirtanedahayok kitapkokusu_ tek bir şeyden korkması anksiyete değil Özgül anksiyete olarak geçiyor çocuk ruh sağlığında tanı koyan psikiyatride sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Okul öncesi öğretmeniyim genellikle bu tarz şeylerde çocukta tramvada bırakmış olabilir. O yüzden bence bir pedagogla görüşmenizi hatta oyun terapisini öneririm faydasını görürsünüz çünkğ bu durum ilaçla değil terapi ile düzelicek bir şey
kitapkokusu_ Arimayaa çekingen değil okukda yanındaki arkadası kusmus üzerine gelmiş. Kokusundan iğrenmiş şimdi biri midem bulanıyo dediği zaman ağlamaya baslıyor. Kusacak zannediyor korkuyor
kitapkokusu_ beequeen psikiyatriye gittim birçok psikolgla da görüstüm en son psikiyatri ilaç yazdı. Şöyle okulda bi arkadasınyanında kusmuş üstüne gelmiş. Korkmuş iğrenmiş kokusundan. Şimdi biz kussak bile ağlamaya başlıyo. Travma oluştu. Normalde insanlardan korkmaz hiçbişeyden korkmaz özgüvenlidir
bendenbirtanedahayok kitapkokusu_ kaç seans gittiniz? Birde terapi veren kişinin lisans durumu nedir? Çünkü bazıları eften püften bir bölüm okuyup sadece sertifika alıyor
kitapkokusu_ bendenbirtanedahayok yani 6 seans gittik ama uzattıkça uzattı yok özgüven eksikliği yok bilmem ne demeye basladı para için trapiye geçmemişti daha bugün yarın bugğn yarın bi türlü terapi uygulamadı bizde bıraktık ama gittiğim psikiyatri yani ilacı veren doçent herkes memnun bulundugum yerde çok gidiyorlar
Ecem__ kitapkokusu_ aslinda normal ..igneden korkan bir cocuk nasil igne gorunce parcaliyor kendini o sekilde..zamanla buyudukce bunu yenecek.ben bile kusani gorsem igrenirdim gercekten
kitapkokusu_ Ecem__ doğru ama ağlıyor hani kusunca insan bakmaz nebilim arkasını döner bizimki öle bişey değil korkup kaçıyor ağlıyor. Zamanla düzelir ama bizim zamanımız yok etlülde anasonıfına gitmesi lazım. Sonraki sene de birinci sınıfa yani ne zaman düzelir bilmiyorum
Ecem__ kitapkokusu_ surekli kusani nerde gorecek canim valla ben kim bilir nezaman kusan gordum hatirlamiyorum bile endise edilecek birsey degil kusmugun igrenc birseg oldugunun farkinda ve ondan dolayi bu tepkisi guzel guzel konusun yavrunuzda inanin en buyuk cesareti sizden alacak umarim gecer rabbim bugunumuzden geri koymasin beterinden saklasi n herseyin