aysebb çok teşekkür ederim yorumun için içimi rahatlattın ekstra geri çekilme yapmama gerek yoktur değilmi yada prezervatif falan korkuyorum çünkü daha bebeğim 3 aylık yeni başladım doktorum bekletti belkş regli olurum diye ama olmadı bende reglisizbaşladım