Probiyotiği genelde atopik ciltli alerjiden ötürü gazı çok olanlara verilir.. bebeğinize vermeyin gaz damlası ve diğer yöntemler daha iyi.. aslında osman gönülal diye bir doktor var. Gaz damlalarının bir işe yaramadığını gazın sebebine yoğunlaşmak gerekip sebebi ortadan kaldırmak gerekir diyor 🤷🏻♀️