kaderaa4
Ben kullanma taraftarı değildim, benim de kayınvalidemler aldı getirdi, ama doğru ya doğru çok rahat ettim, bebeğim de çok sevdi, 7 aylıkken alınmıştı, 9.5 ayına kadar bindi, 9.5 aylıkken yürümeye başladı ve kaldırdık, şuan yürümesinde herhangi bir sıkıntı yok ,dağa taşa tırmanıyor 😄