Bugün hava sıcaktı dışarı çıkalım dedik. Allahım sen misin çıkan bir rüzgar bir rüzgar. Kızım da maruz kaldı. Öyle buz gibi soğuk yoktu ama esti yani. Allahtan yanımda kot ceket ve o fitilli taytlardan vardı onlardan giydirdim. Ama yarım saat felan dışarda kaldık. Şimdi eve geldim hemen ilik sulu bir çorba sarımsaklı yoğurt felan yedircem ama açıkçası hasta olur mu çok korkuyorum, başka neler yapabilirim evhamlı anne olmak çok zor 🥹🥹🥹🥹