Cemresibel sanki bizi anlattınız. Kızım 3 ay 10 günlük bu haftasonu ne yediğimi anladım ne içtiğimi yorgunluktan perte çıktık vallahi. Hep ağladı hep huzursuz uykusuz beslenmesi bi acayip ya çok sık ve bol bol emdi ya da istemedi😕 yalnız ben atak değildir diyordum, o 11,5-12,5 hafta atağı değil miydi geçtik diye düşünmüştüm. Siz nerden bakıyorsunuz ataklara