Normalde her zaman çok zayıf bir insandım. Doğumdan önce en fazla 53 kiloyu görmüştüm hicbir zaman göbeğim de olmamıştı. Dogum yapalı 22 gün oldu ve sadece ilk bir hafta 6 kilo verdim ve şuan 8 9 kilo fazlam ve istemedigim bir gobegim var. Emziriyorum diye cok yiyorum sekerli yiyorum emzirme çayları malt icecegi vs bir suru sey. Nasıl gidecek bu göbek ve fazla kilolar yoksa hic gitmeyecek mi